West Australië

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

vakanties West Australië

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Australië

Fantastisch uitzicht op de mangrove

Diwi,
    31-1-2016

Mooie locatie aan de mangrove dichtbij het centrum.

Schoon en heerlijk eten in de tuin met heerlijke relax banken.

Gereisd met partner in november 2015

Net, gewoontjes, goed gelegen hotel

Martijn,
    1-1-2013

Goed gelegen hotel nabij het uitgaanscentrum van Broome, het hotel zelf biedt ook een uitgebreide bar, en heeft ook slaapgelegenheid voor backpackers. Hierdoor is het altijd levendig rondom het hotel en bijbehorende zwembadje.

Hotel zelf is gewoon netjes (niet erg luxe) , misschien tikkeltje te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.

Gereisd met partner in januari 2012

Goed adres op 5 km van Exmouth

Wim Vanthienen,
    28-11-2011

Een wat afgelegen hotel in een vrij merkwaardig, gerenoveerd militair gebouw. De ruime kamer doet eerder denken aan een studio met een groot bed en een stapelbed. Tafel met 4 stoelen. Keukenhoek met pompbak, ceramische kookplaten, dampkap, microgolfoven, waterkoker, toaster en grote koelkast zonder diepvries. Potten, pannen, bestek, ... Airco en TV. Grote badkamer met toilet, lavabo en inloopdouche zonder kuip, waardoor de badkamer overstroomt. Haardroger. Strijkgerief. Gratis Wifi. Bijzonder vriendelijke receptioniste. Overnachting 135,00 AUD.

Gereisd met partner in september 2011

Goed, maar vrij duur

Wim,
    14-11-2011

In Newman valt er niet veel te kiezen qua overnachtingsmogelijkheden en dan blijkt Newman hotel /motel nog het minst dure. We reserveerden voor 2 personen, maar kregen kamer B11 met twee slaapkamers elk voorzien van een groot bed, een tafeltje, 2 zetels, bureau met stoel en flatscreen-TV. Keuken met pompbak, grote koelkast en waterkoker. Badkamer met lavabo, toilet en douche. Dispensers voor zeep, hand en body lotion, scheerzeep, shampoo, conditioner en douchegel. Beveiligd draadloos internet.Gemeenschappelijk terras rond een binnenpleintje. Overnachting "double" 180,00 AUD

Gereisd met partner in augustus 2011

Een unieke ervaring

Wim,
    14-10-2011

Mount Hart Wilderness Lodgeis een erg afgelegen overnachtingsmogelijkheid temidden van de pure natuur. Vanaf Gibb River Road is het 50 km zéér slechte weg (reken op 1u40 !!). In de kamers vind je enkel een bed, een tafel, een kleerkast, één stoel en ramen zonder glas, enkel vliegengaas. Er is ook geen sleutel. Voor het sanitair moet je naar buiten, zoals op een camping. Er is een gemeenschappelijk "salon" met grote koelkast. Verblijf in vol pension met uitstekend eten. De kokin woonde dan ook één jaar in Brugge, maar trekt eind 2011 naar andere oorden. Zeer vriendelijk personeel. Na de eerste nacht wordt de kamer niet gekuist. Een overnachting met vol pension kost anders wel 195 AUD PER PERSOON, totaal niet in verhouding tot het geboden comfort. Schrik ook niet als er plots een slang in de gang zit. Zij wordt door het personeel vakkundig naar buiten gedreven. Het verblijf was in ieder geval een ervaring, waar nog lang zal over nagepraat worden.

Gereisd met partner in september 2011