West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

Geweldige vakantie

Anja vogelaar,
    26-9-2017

Schitterend land en Perth is een mooie stad met alles erop en eraan. Met de trein naar familie geweest in bunbury.

En de stad heeft alles een mooi park en restaurants en shoppen zo geweldig daar.

Ook cultuur is er van alles een bustour door de stad s een aanrader. En het hotel was keurig en mooi. En daar vandaan gelijk in het centrum.

Gereisd met partner in december 2016

super, fantastisch

Yvonne,
    31-1-2016

Moonlight Bay is super. Je hebt een soort appartement met alles er op en er aan. In de stad is een grote supermarkt van Coles, waar je alles voor je ontbijt en evt. Avondeten kan kopen. Ook zijn er genoeg banken en cafés, waar je heerlijke koffie kan drinken met wat lekkers. Moonlight Bay heeft ook nog een zwembad er is een Laundry, waar je je was kan wassen en drogen. Je kan bij de receptie ook een ontbijtmand bestellen, dan hoef je de deur niet uit. Het hotel beschikt ook over een restaurant aan de overkant van het hotel. Je kan er heerlijk eten voor weinig geld.

Al met al een hotel die ik van harte kan aanbevelen.

Als het volle maan is, kan je aan het eind van de straat bij de zee, kijken naar de Stair to the moon. Dit is een natuurlijk fenomeen. Door de refectie van de maan in de zee lijkt het alsof er een trap naar de maan loopt. Geweldig om te zien.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk startpunt australie tour

driepersoonsbed,
    25-8-2013

Prima plek, rust, uitzicht. Kind baby vriendelijk, maar dat is heel australie

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Mooi landhuis

Yvonne,
    1-2-2013

Het is alweer een aantal jaren geleden, maar dit hotel verdiend een recensie.

Wij kwamen laat in de avond aan terwijl de receptie al dicht was en er lag een envelop met instructies voor ons klaar zoals afgesproken.

Wij hadden een prachtige kamer.

Het ontbijt was verrukkelijk.

Wij waren hier 2 nachten, maar dat hadden er best meer mogen zijn.

Gereisd met partner in oktober 2005

Mooie camping met uitstekende accommodaties

Wim,
    1-12-2011

Ruime en erg propere accommodatie. Zitplaats met massieve, houten salontafel, canapé en TV. Keukenhoek met tafel en 3 stoelen, koelkast met apart diepvriesvak, elektrisch kookvuur met oven, microgolfoven, waterkoker, broodrooster, potten, pannen, bestek, enz. Moderne airco. Slaapkamer met twee aparte bedjes en badkamer met afzonderlijke WC, lavabo en inloopdouche. Gemeenschappelijk terras met tafel en twee stoelen. Geen internet. Overnachting 120,00 AUD.

Gereisd met partner in september 2011