Hotel Tom Price Hotel

3 reviews over Hotel Tom Price Hotel in het Nederlands

Duur, maar weinig alternatieven

Wim Vanthienen
28-11-2011

Wij kregen kamer 44, helemaal achteraan en een eindje lopen van de auto. Groot bed en grote tafel met één stoel. Grote koelkast met afgesloten diepvriesvak, waterkoker, strijkgerief en kleine TV. Airco. Badkamer met toilet, lavabo en inloopdouche. Geen internet. Vuile deuren en afgeschilferd plafond. Een overnachting kost hier wel 190 AUD! Het restaurant is niet bepaald gezellig, maar we hebben er wel lekker gegeten. Uitstekende salad bar, begrepen in de prijs van het hoofdgerecht (29,00 AUD). Op zondag is er enkel pizza te verkrijgen of een koud en warm buffet (prima - 22,50 AUD).

Gereisd Met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Simpel, iets wat ouderwets hotel maar goede plaats om te

Joyce
7-8-2007

Simpel, iets wat ouderwets hotel maar goede plaats om te overnachten. Goed bed, prima badkamer. Vriendelijke mensen en goede uitvalsbasis voor de mooie natuur in de buurt.

Gereisd Alleenreizend in Tue Aug 07 2007 18:53:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Het is wat een stoffig motel complexje waar vooral mensen

Petra
20-11-2006

Het is wat een stoffig motel complexje waar vooral mensen die tijdelijk in de mijn werken salpen. Met een restaurant waar men sfeer nog moet opzoeken in het woordenboek. Maar dat heeft eigenlijk ook wel weer wat. Goeie hamburgers. De airco in de kamers werken niet. Ook niet als je een andere kamer vraagt om die reden. De bedden zijn wel erg goed, kamer en sanitair netjes en schoon. Om alleen te slapen is het prima. Goede uitvalsbasis voor het Karijini National Park; dat is werkelijk prachtig!!!

Gereisd Anders in november 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Tom Price Hotel voor je op een rij gezet:

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

• AdresCentral Road West Australia WA 6751(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tom Price Hotel in Tom Price, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tom Price Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.