Reviews over Tom Price

Duur, maar weinig alternatieven

Wim Vanthienen,
    28-11-2011

Wij kregen kamer 44, helemaal achteraan en een eindje lopen van de auto. Groot bed en grote tafel met één stoel. Grote koelkast met afgesloten diepvriesvak, waterkoker, strijkgerief en kleine TV. Airco. Badkamer met toilet, lavabo en inloopdouche. Geen internet. Vuile deuren en afgeschilferd plafond. Een overnachting kost hier wel 190 AUD!

Het restaurant is niet bepaald gezellig, maar we hebben er wel lekker gegeten. Uitstekende salad bar, begrepen in de prijs van het hoofdgerecht (29,00 AUD). Op zondag is er enkel pizza te verkrijgen of een koud en warm buffet (prima - 22,50 AUD).

Simpel, iets wat ouderwets hotel maar goede plaats om te

Joyce,
    7-8-2007

Simpel, iets wat ouderwets hotel maar goede plaats om te overnachten.

Goed bed, prima badkamer.

Vriendelijke mensen en goede uitvalsbasis voor de mooie natuur in de buurt.

Tom Price scoort een 5,3 uit 10, op basis van 3 reviews