Rottnest Island

Reviews over Rottnest Island

Paradijsje in het water

Martin
    21-1-2011

Rottnest Island klinkt misschien niet zo aantrekkelijk maar het is een erg mooi eilandje voor de kust bij Perth. Ideaal voor een dagje, maar ook 2 of 3 dagen is mogelijk. In een dag hebben we het hele eiland rond gefietst. Je komt langs een prachtige vuurtoren, verlaten paradijselijke strandjes, mooie velden en overal zie je natuurlijk de blauwe oceaan. Bijzonder zijn de quokka's, familie van de kangoeroe, kleine buideldiertjes die heel nieuwsgierig zijn. Echt een aanrader! Wij waren er in 2001 en over 2 maanden zijn we terug in Australië en gaan we gewoon nog een keer!

Gereisd Met partner in maart 2001
Rottnest Island scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews