Point Samson

We hebben een aantal aanbieders voor Point Samson voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Point Samson voor je op een rij gezet:

Reviews over Point Samson

Mooi gelegen camping met deluxe cabins

Wim,
    21-11-2011

Wij kozen voor één van de zes "deluxe cabins" (er zijn ook andere beschikbaar). Verrassend kraaknet. twee bedjes, grote tafel met 2 stoelen, nachtkastjes en kleerkast met spiegeldeuren. Flatscreen-TV, moderne airco en plafondwaaier. Keukenhoek met pompbak, kookvuur, dampkap, microgolfoven, broodrooster en koelkast met apart diepvriesvak. Waterkoker, potten en pannen, borden, tassen, bestek. Badkamer met WC, lavabo en instapdouche. Overnachting 210,00 AUD. Kamer niet gekuist na 1e nacht. Internet mits paswoord. Dat kost 4,00 AUD voor 30 minuten, 6,00 AUD voor 1u en 10,00 AUD voor 2u.

Gereisd met partner in september 2011
Point Samson scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews