KinderhotelWeer vandaag31°13°

3 reviews over Hotel Travelodge in het Nederlands

Goed centraal gelegen

Christina
7-9-2011

Dit is een goed hotel, mooi centraal gelegen, dicht bij winkels en bezienswaardigheden zoals de kathedraal en de Mint. Zorg wel dat je geen kamer aan de achterkant hebt, want dan zit je vol in de luchtjes die uit de keuken komen en je hebt veel last van de generatoren, die de hele nacht aan en uit slaan en je uit je slaap houden.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

op loopafstand van centrum

c_branje
13-2-2011

Hotel is op loopafstand van de winkelstraten in het centrum en de ferry naar o.a. het stadsdeel waar de dierentuin is. Als je liever met de bus gaat: de halte voor de gratis bus Red Cat die circa iedere 10 minuten gaat, is voor de deur. Mooie grote kamer met balkon. Kluisje. Grote badkamer. Eten was goed.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gunstig gelegen

c_branje
12-2-2011

Hotel ligt op 10 minuten lopen van de winkelstraten centrum Perth en de ferry naar o.a. de dierentuin. Vlak voor de deur is een halte van de Red Cat, een van de drie gratis stadsbussen die elk een bepaalde ronde rijden. Deze rijden zeer regelmatig. Ruime kamer met kluisje en net als overal in Australie koffie- en theezetfaciliteiten. Prima ontbijt.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge voor je op een rij gezet:

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.