FamiliehotelWeer vandaag21°11°

8 reviews over Hotel Sullivans Perth in het Nederlands

Mooie plek, dichtbij Kings park en centrum.

wim_spiegelenberg
4-4-2015

Sullivans is een keurig hotel, service is prima. KIngs park is naast de deur en het centrum is op loopafstand. Het zwembad is aan de kleine kant maar zorgt wel voor de af en toe broodnodige afkoeling.

Gereisd Met partner in Wed Feb 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel, niet meer dan dat .

Leon van Hengel
24-6-2013

de ingang doet meer vermoeden. maar de kamers zijn voor de prijs een aanfluiting. het eten is zeer goed niet verwacht. ontbijt redelijk.personeel zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sat May 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gunstige ligging, kleine kamers, goede service

tineke_9
23-12-2012

Prima hotel voor een kort verblijf. De service is prima. Het ontbijt is uitstekend en de ligging gunstig. De kamers zijn echter niet groot.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Sullivans Perth voor je op een rij gezet:

Goed hotel met uitstekende ligging

Monique de Lange
23-3-2010

We hebben hier 1 nacht doorgebracht in een Family room met 4 bedden. Eenvoudige kamerr, wel schoon. Ligging naast King's Park is fantastisch, vanaf de heuvel een prachtig uitzicht over Perth! Ontbijt 's morgens heel uitgebreid, erg lekker, kortom prima hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2008

Klein maar fijn, en schoon

Aad
15-11-2009

Een niet zo'n groot hotel, niet echt luxe maar erg schoon hebben er in totaal 5 nachten en dagen vertoeft. Redelijke prijzen voor eten en drinken.Met de gratis bussen(Cats) kon je in Perth overal komen ( 3 verschillende routes door de stad, en op loop afstand van King's Park een geweldige belevenis.

Gereisd Met partner in maart 2009

Prima plek

Prummie
22-6-2009

Je kunt gemakkelijk met de gratis bussen het centrum in. Lopend is het echt te ver. We zijn hier helaas maar 1 nachtje geweest en het hotel voldeed verder prima.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Prima hotel, ruime kamers (wij hadden echter niet de grote

Charlotte
26-6-2007

Prima hotel, ruime kamers (wij hadden echter niet de standaard kamer), goede, grote bedden. Gratis fietsen, lach niet om de helmpjes (useless). Goede fietspaden (uniek in Oz!?!) 15 min lopen naar centrum of gratis bus (CAT) voor de deur. Ligt naast Kings park, prachtig. Gratis internet in de lobby, beetje traag, ach ja. Je kan je wasje draaien, ook handig.

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Net zo prima als Sullivans in Sydney - zelfde eigenaren

Rene
5-7-2006

Net zo prima als Sullivans in Sydney - zelfde eigenaren. Iets verder lopen naar "down town Perth", maar de CAT (GRATIS! openbaar vervoer) brengt je in no time heen en weer. Perth is niet zo groot (het centrum dan) waardoor zowel het centrum, Kings Park als de zoo vanuit Sullivans op loopafstand liggen.

Gereisd Anders in juli 2006

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sullivans Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sullivans Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.