Hotel Seasons of Perth

Hotel Seasons of Perth

We hebben een aantal aanbieders voor Seasons of Perth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seasons of Perth in het Nederlands

2007

Mooi hotel in het centrum van Perth

Jeroen de Lignie
1-5-2007

Mooi hotel in het centrum van Perth. Kamers zijn ruim met airco, minibar en TV. Ook gratis draadloos internet in de kamer, maar de IP-adressen waren wel regelmatig 'op'. Het zwembad bij het hotel is vrij fris, maar wel lekker. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd anders in mei 2007

• Eten en drinkenLunch
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seasons of Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seasons of Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.