Appartement RiverView Perth

Appartement RiverView Perth

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor RiverView Perth voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement RiverView Perth in het Nederlands

Goed gelegen app met fantastisch restaurant

Marlijn
18-8-2011

Aanrader. Vlakbij centrum en exhibition centre. Ontbijt kan beneden bij het restaurant.

Gereisd zakelijk in februari 2011

Voor een beurs heb ik een week verbleven in dit hotel. De ligging is goed, de stad, beursgebouw en het prachtige Kings Park zijn allemaal makkelijk aan te lopen. De kamer is meer een soort app. Er is een keuken met koelkast. De kamer wordt verder niet schoongemaakt, wel om de dag nieuwe handdoeken. Beneden het hotel zit restaurant Bouchard. Echt geweldig heerlijk eten op het terras.

Gereisd zakelijk in februari 2011

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement RiverView Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement RiverView Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.