Hotel Rendezvous Observation City

Hotel Rendezvous Observation City

Hotel aan zeeWeer vandaag36°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Rendezvous Observation City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rendezvous Observation City in het Nederlands

2008

Goed hotel, pal aan het strand gelegen in de voorstad Scarborough. De superior rooms zijn heerlijk groot en hebben prachtig uitzicht op de zee en lekker ruime balkons. Bijkomend voordeel is dat deze kamers hun eigen bar hebben op een hoger gelegen verdieping waar je gedeeltelijk gratis drankjes en hapjes krijgt. In de lobby van het hotel, op de begane grond, vind je winkeltjes, diverse restaurants en koffiebars en een schoonheidssalon. Doet erg gezellig aan. Wees wel gewaarschuwd voor de vliegen die je bijna aanvallen als je door de brede duinen het strand oploopt, maar ja waar in Australie heb je dat niet? De omgeving is verder niet bijzonder. Doorgaande weg, paar winkeltjes en veel appartementen. Maar prima voor een paar dagen strand voor- of na je campertour zoals wij deden!

Gereisd familie in november 2007

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rendezvous Observation City in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rendezvous Observation City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.