7,7

3 reviews over Hotel Parmelia Hilton in het Nederlands

Prima hotel

Roel
21-9-2011

Gedurende een zakelijk reis naar Perth verbleef ik enkele nachten in dit hotel. Een prima hotel, goede service en uitstekend ontbijt. Kamers groot en schoon met alle faciliteiten. Tijdens niet zakelijke momenten was ik in de gelegenheid om wat meer van Perth te zien, waaronder het Maritime Museum (in Fremantle) waar wrakstukken van de Batavia zijn uitgestald (zie foto's)

Gereisd zakelijk in januari 1997

Prima zaken hotel

joost.marian
22-10-2010

Niet een hotel voor de vakantieganger. Voor hun zijn er leukere hotels te bedenken en aantrekkelijkere prijsklasses

Gereisd zakelijk in januari 2004

Geen al te beste indruk

Edwin
27-5-2010

ik kreeg geen al te beste indruk van het Hilton. Het personeel was niet heel erg vriendelijk en de kamer en badkamer niet al te groot. De hele nacht dreunde de airco in de kamer. Let op: op zaterdag avond gaat de bar om 9 uur dicht!

Gereisd zakelijk in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Parmelia Hilton voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parmelia Hilton in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parmelia Hilton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.