Hotel Miss Maud

6 reviews over Hotel Miss Maud in het Nederlands

Zweedse gastvrijheid midden in Perth

Martin
6-4-2011

Miss Maud is een erg goed hotel. Perfecte ligging midden in het centrum, en Perth is zo compact dat je alle leuke wijken prima kunt lopen, of de gratis 'CAT' bussen kunt nemen.

Het hotel is een beetje kitscherig maar dat is juist leuk. Wij hadden een superior room, voor een paar tientjes meer heb je een lekker ruime kamer en badkamer. Zeker aan het eind van je reis de moeite waard. Het ontbijt is super uitgebreid, het diner nog meer (hebben wij niet gehad, maar ze adverteren er overal mee, The Famous Smorgasbord) - wel met iedere avond een beetje gezapige live muziek (voor de jongeren onder ons).

Prijstechnisch ook heel goed, zeker in vergelijking met andere hotels. Perth is een dure stad en Miss Maud is zeker één van de betaalbare, goede hotels.

TIP: als je geld over hebt, ga eten bij Halo aan Pier 1 aan Barrack Street. Duur maar bijzonder lekker en met schitterend uitzicht.

Het hotel is vooral bekend om zijn uitgebreide luxe dinermogelijkheden, Scandinavisch. Perth is een leuke plaats, vergeet niet naar Fremantle te gaan

Geweldig!!!!

libas
10-12-2010

Alles is hier goed, Het is jammer dat ik voor het eten geen 12 kan geven.

een super plek

Leon van Hengel
20-4-2009

Een prachtig hotel. Prima ligging alles op loopafstand.De kammers zijn ruim en schoon. Het hotel lijkt ouder dan het is. DE LIFT MOET JE MEEMAKEN!!Het ontbijt is super!!Alles is noors/zweedse stijl.Wij waren er in maart 2009. voor de 8x in australie en 3x in Perth

2008

Een echte aanrader !

hakri
10-9-2008

Dit hotel is heel centraal gelegen, op wandelafstand van het centrum met zijn vele winkels en restaurants. De kamers zijn mooi en gezellig ingericht, het onthaal vriendelijk. Over het buffet 's avonds en 's morgens, zeg ik niets : dit moet je echt meemaken. Alleen daarvoor reeds zou je willen verblijven bij Miss Maud.

We waren er in juli 2007 en keren er terug in januari 2009. We moesten geen ogenblik twijfelen : prijs/kwaliteit zit je heel goed

Je kunt al aan de buitenkant zien dat het een hardstikke gezellig hotel is.

Wel heel druk bezocht maar dat komt waarschijnlijk vanwege de uistekende buffetten.

Van binnen veel hout en een gemoedelijke sfeer met vriendelijke bediening. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Miss Maud voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miss Maud in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miss Maud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.