Hotel Ibis Styles Perth

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Perth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Styles Perth in het Nederlands

Geweldig hotel!

Lieneke
22-1-2009

Wat een aangename verassing was dit hotel! Wij dachten een voordelig standaardhotel geboekt te hebben, maar het All Seasons overtrof al onze verwachtingen. Voor de prijs een zeer goede, schone kamer, vriendelijk en goed personeel, fantastisch ontbijt en excellente service!

Echte aanrader dus.

Gereisd met vrienden in december 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.