6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Perth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Perth in het Nederlands

Betaalbaar budget hotel in het centrum van Perth

André
6-12-2012

Het hotel ligt op loopafstand van de autovrije winkelstraten Murray Street en Haystreet en het station, waar metro-achtige treinen vertrekken naar Freemantle, het noorden en zuiden van Perth. De kamer is goed uitgerust met in mijn geval op de 9e verdieping, een mooi uitzicht op de stad tussen de hoge gebouwen. Op de kamer kan wifi ontvangen worden tegen betaling, in de lobby is het gratis, evenals het internet met de desktops. Ik ben alleen een paar dagen hier geweest om te acclimatiseren. Een langer verblijf is zeker de moeite waard als de hotelprijs betaalbaar blijft, op sommige dagen moet namelijk circa AUD 100 meer betaald worden.

Gereisd Alleenreizend in november 2012

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.