Weer vandaag22°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Perth voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Perth in het Nederlands

mooi centraal gelegen, goed hotel

Jan
8-2-2012

prima kamers, goed ontbijtbuffet, vriendelijk en hulpvaardig personeel. prima uitvalsbasis voor stad verkenning. Schoon en netjes, goede bedden. Betaalbaar gelet op locatie en kwaliteit

Gereisd Met partner in oktober 2011

Perfecte ligging.

Leon van hengel
22-1-2010

Hier zijn we in 2001,2007geweest net hotel . gewoon * niet meeren minder . Schoon en netjes. Ligging mooie in het minden van de stad.10min lopen bij het station veel eet gelegen heden. Naast het hotel heen perfecte PUB. leuk om een biertje te dronken zo rond 17.00uur.Dan zij er veel kantoor lieden die na het werk iets komen drinken( vaak net wat teveel).

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.