Weer vandaag17°
6,6

4 reviews over Hotel Ibis Perth in het Nederlands

Betaalbaar budget hotel in het centrum van Perth

André
6-12-2012

Het hotel ligt op loopafstand van de autovrije winkelstraten Murray Street en Haystreet en het station, waar metro-achtige treinen vertrekken naar Freemantle, het noorden en zuiden van Perth. De kamer is goed uitgerust met in mijn geval op de 9e verdieping, een mooi uitzicht op de stad tussen de hoge gebouwen. Op de kamer kan wifi ontvangen worden tegen betaling, in de lobby is het gratis, evenals het internet met de desktops. Ik ben alleen een paar dagen hier geweest om te acclimatiseren. Een langer verblijf is zeker de moeite waard als de hotelprijs betaalbaar blijft, op sommige dagen moet namelijk circa AUD 100 meer betaald worden.

Gereisd Alleenreizend in november 2012

mooi centraal gelegen, goed hotel

Jan
8-2-2012

prima kamers, goed ontbijtbuffet, vriendelijk en hulpvaardig personeel. prima uitvalsbasis voor stad verkenning. Schoon en netjes, goede bedden. Betaalbaar gelet op locatie en kwaliteit

Gereisd Met partner in oktober 2011

Perfecte ligging.

Leon van hengel
22-1-2010

Hier zijn we in 2001,2007geweest net hotel . gewoon * niet meeren minder . Schoon en netjes. Ligging mooie in het minden van de stad.10min lopen bij het station veel eet gelegen heden. Naast het hotel heen perfecte PUB. leuk om een biertje te dronken zo rond 17.00uur.Dan zij er veel kantoor lieden die na het werk iets komen drinken( vaak net wat teveel).

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

zeer centraal gelegen

m.woelinga
24-12-2005

zeer centraal gelegen.kamers aan de kleine kant,uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel

Gereisd Anders in december 2005

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.