Hotel Holiday Inn City Centre Perth

Hotel Holiday Inn City Centre Perth

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn City Centre Perth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn City Centre Perth in het Nederlands

Geweldige vakantie

Anja vogelaar,
26-9-2017

Schitterend land en Perth is een mooie stad met alles erop en eraan. Met de trein naar familie geweest in bunbury. En de stad heeft alles een mooi park en restaurants en shoppen zo geweldig daar. Ook cultuur is er van alles een bustour door de stad s een aanrader. En het hotel was keurig en mooi. En daar vandaan gelijk in het centrum.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn City Centre Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn City Centre Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.