Hotel Four Points by Sheraton Perth

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Four Points by Sheraton Perth voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Four Points by Sheraton Perth in het Nederlands

Zakelijk goed

meneerdejong
11-3-2014

Redelijk saai hotel. Kamers zijn prima maar ademene weinig sfeer uit. Hotel is verder heel zakelijk en niet gezellig. Internet is betaald en alleen gratis in de lobby. Vreemd.

2008

Nog geen 15 minuten van het centrum

Herman van der Poort
27-2-2008

Nog geen 15 minuten van het centrum. Mooie kamers. Ontbijt op hoog niveau. Vriendelijk personeel.

Gewoon een goed hotel, ruime kamers met thee-en koffiezet mogelijkeid. Ligt niet echt in het centrum maar winkels en restaurants zijn wel op loopafstand.

De naam van het hotel is veranderd. Het heet nu Citigate Perth.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points by Sheraton Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points by Sheraton Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.