Hotel Elan Riverside Pier

1 review over Hotel Elan Riverside Pier in het Nederlands

Goede kwaliteit

jet
9-5-2011

Perth was een prachtige vakantiebestemming, na een drukke dag leuke dingen doen is het een fijn hotel om thuis te komen.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2002

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Elan Riverside Pier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elan Riverside Pier in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elan Riverside Pier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.