Hotel Crowne Plaza Perth

Hotel Crowne Plaza Perth

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Perth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crowne Plaza Perth in het Nederlands

Ruime kamer met riant uitzicht

GertM
17-4-2010

Hotel is gelegen aan een groot grasveld met daarachter de rivier.

Uitzicht heel ruim.

Kamers zien er prima en schoon uit en hebben balkon.

Internet is gratis te gebruiken in het businesscentrum van het hotel.

Gereisd met partner in december 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.