Weer vandaag17°
Hotel Criterion Hotel Perth

We hebben een aantal aanbieders voor Criterion Hotel Perth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Criterion Hotel Perth in het Nederlands

Praktisch gelegen hotel direct in centrum

rivella_2010
17-12-2014

Eenvoudig hotel met oude stijl elementen. Weinig sfeer aanwezig in hotel maar alle benodigde zaken aanwezig.

Gereisd Zakelijk in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Criterion Hotel Perth in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Criterion Hotel Perth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.