Hotel Comfort Perth City

Hotel Comfort Perth City

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Perth City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Perth City in het Nederlands

Betaalbaar hotel met kleine parking

Wim
14-10-2011

Het hotel is vrij goed gelegen. Voor ca. 40 % van de kamers zijn er gratis smalle parkeervakken in de garage (in de ganse buurt staan er vrij dure parkeermeters). Kamers aan de kleine kant. Onderhoud kan beter (bijvoorbeeld loshangende gordijnen). Bij betaling met credit card wordt een toeslag van 1,5 % aangerekend. Internet beschikbaar tegen betaling.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Op loopafstand van Perth centrum

fam. Koo uit
26-8-2010

Net hotel, niet al te grote kamers, maar voor die paar nachten prima. Restaurant bij hotel is heel goed. Enig minpuntje: de lift maakt nogal wat herrie, afhankelijk van waar de kamer zich bevindt natuurlijk. Wij zaten dichtbij de lift en hoorden elke stop op elke verdieping.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand> 10 km

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Perth City in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Perth City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.