Aparthotel Comfort Inn Oceanview

Aparthotel Comfort Inn Oceanview

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag30°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Oceanview voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Comfort Inn Oceanview in het Nederlands

2007

Prima aparthotel in North Beach, Perth. Vlakbij de stranden en Hillary's. Goede verzorging, elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Koelkast en koffie/thee in kamer. Kleinschalig en gezellig.

Gereisd anders in januari 2007

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Comfort Inn Oceanview in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Comfort Inn Oceanview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.