Kleine hotelsWeer vandaag28°13°
Hotel Comfort Inn & Suites West Beach Lagoon

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn & Suites West Beach Lagoon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn & Suites West Beach Lagoon in het Nederlands

2007

Leuke kamers, vlakbij scarborough beach, mooi zwembad,

adrienne
3-7-2007

Leuke kamers, vlakbij scarborough beach, mooi zwembad, personeel heel helpfull

Gereisd met partner in januari 2005

• Adres251 West Coast Highway 6019
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites West Beach Lagoon in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites West Beach Lagoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.