Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag34°14°
Bed and Breakfast Burns Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Burns Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Burns Beach in het Nederlands

1e ervaring met bed en breakfast

André
26-11-2012

Indien beschikt wordt over een (huur)auto dan is dit een betaalbaar alternatief vanwege de buitengewone hoge hotelprijzen in Perth CBD voor drie/viersterrenhotels. De accomodatie is goed bereikbaar door de nabijheid van de freeway 2 en de aansluitende uitstekende infrastructuur (auto en trein en locaal de fiets.)

De b&b heeft een luxe uitstraling, is kleinschalig doordat er maar 3 kamers worden verhuurd, en heeft voorzieningen als satelliettv, gratis wifi en desktop en bbq. De gastvrouw verleent een uitstekende service.

Burns Beach beschikt niet over strandvoorzieningen, het strand ligt op loopafstand van hoogstens 5 minuten. Er zijn geen winkels op loopafstand, wel een restaurant dat 's avonds gesloten is. Winkelcentra zijn in de buurt, een kwartier met de auto.

's Avonds rond 19:00 uur een perfecte zonsondergang, de zon verdwijnt achter de horizon als het wolkenloos is. De zon is in dit jaargetijde fel en krachtig, dus de huid verbrandt heel snel.

Gereisd alleenreizend in november 2012

Bed and Breakfast info

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Burns Beach in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Burns Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.