Hotel Aarons

Weer vandaag19°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aarons voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aarons in het Nederlands

2008

Erg veel overlast van de airco die aan de buitenkant van

chantal
23-4-2008

Erg veel overlast van de airco die aan de buitenkant van het hotel zit, elke nacht druppel druppel. Zeer onvriendelijk personeel, borg van 100 dollar moet je betalen voor de kamer (verplicht)

Gereisd Familie in Wed Apr 23 2008 10:57:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Daar het tegen het centrum aan ligt valt het nog net uit.

Marco
27-12-2005

Daar het tegen het centrum aan ligt valt het nog net voldoende uit. Verder vreselijk kleine kamers en personeel wat mij betreft meteen ontslagen mag worden. Wat een ongeintresseerde lui, vreselijk!

Gereisd Anders in december 2005

• ZwembadZwembad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aarons in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aarons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.