Sorteren

Reviews over Perth

Geweldige plek

SHA Bouwman
    2-5-2017

Ok en gezellig en van alles te doen, van culinair tot natuur en uitgaan

een wat saaie stad

gaston_marloes
    26-1-2016

London Court, het gezelligste straatje van Perth. De markten, gezellig. Bij de haven lunchen, gezellig. Perth is saai en dat komt omdat alles in het centrum rond 15.00 uur sluit. Winkels zijn wel tot 18.00 uur open. Het is geen bruisende stad en in het weekend is het moeilijk om ergens te gaan eten. Er zijn genoeg bezienswaardigheden, het is ook leuk om een fiets te huren.

Niet heel bijzondere stad

Eric
    6-6-2015

Niet een hele bijzondere stad. Het is leuker om naar de kleine stadjes rondom Perth te gaan, zoals Fremantle en Cottesloe. Cottesloe heeft ook een mooi strand!

Levendige stad

wim_spiegelenberg
    4-4-2015

Mooie shopping centra met food courts, goede treinverbinding met b.v. Fremantle.

Schone relaxte stad

rivella_2010
    17-12-2014

Prachtige combinatie tussen nieuwe moderne stad en oude sfeer. Mooie parken veel natuur en direct gelegen aan de rivier. Over algemeen erg rustig maar volop te doen.

Perth scoort een 8,5 uit 10, op basis van 43 reviews