Sorteren

Reviews over Perth

Prima hotel om Perth te verkennen. Veel gezien

Jo-Ann
    16-1-2016

Vanuit Mercure Perth is Perth goed te verkennen. Wel is het belangrijk om je goed te oriënteren voordat je Perth aandoet. Er is namelijk veel te zien en te doen. Zeker rond kerst. Botanische tuinen waren fantastisch, centrum is ook erg leuk, kerst musical gezien, light show op het postkantoor, leuke restaurants aan de kade, mooie parken langs de rivier maar helaas geen tijd om met de boot de rivier af te gaan naar Freemantle of naar het noorden. Vriendelijk personeel, goede service, taxi voor de deur en alles lopend te doen. Ontbijt was ook heel goed en uitgebreid buffet.

Mooie plek, dichtbij Kings park en centrum.

wim_spiegelenberg
    4-4-2015

Sullivans is een keurig hotel, service is prima. KIngs park is naast de deur en het centrum is op loopafstand. Het zwembad is aan de kleine kant maar zorgt wel voor de af en toe broodnodige afkoeling.

een hele ervaring na hotel in Singapore

truike99
    18-12-2013

een mooi grote kamer / appartement meer, met keuken.

goede service van receptie en concierge.

Net hotel, niet meer dan dat .

Leon van Hengel
    24-6-2013

de ingang doet meer vermoeden. maar de kamers zijn voor de prijs een aanfluiting. het eten is zeer goed niet verwacht. ontbijt redelijk.personeel zeer vriendelijk.

Gunstige ligging, kleine kamers, goede service

tineke_9
    23-12-2012

Prima hotel voor een kort verblijf. De service is prima. Het ontbijt is uitstekend en de ligging gunstig. De kamers zijn echter niet groot.

Perth scoort een 8,7 uit 10, op basis van 44 reviews