Camping Perenjori Caravan Park

Camping Perenjori Caravan Park

1 review over Camping Perenjori Caravan Park in het Nederlands

Ruime en erg propere accommodatie. Zitplaats met massieve, houten salontafel, canapé en TV. Keukenhoek met tafel en 3 stoelen, koelkast met apart diepvriesvak, elektrisch kookvuur met oven, microgolfoven, waterkoker, broodrooster, potten, pannen, bestek, enz. Moderne airco. Slaapkamer met twee aparte bedjes en badkamer met afzonderlijke WC, lavabo en inloopdouche. Gemeenschappelijk terras met tafel en twee stoelen. Geen internet. Overnachting 120,00 AUD.

Gereisd met partner in september 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Perenjori Caravan Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Perenjori Caravan Park in Perenjori, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Perenjori Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.