Chalet Pump Hill Farm Cottages

ChaletWeer vandaag16°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Pump Hill Farm Cottages voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Pump Hill Farm Cottages in het Nederlands

A view to die for!

Ursula
7-1-2010

Bij Pump Hill Farm Cottages in Pemberton hebben wij de 2 persoonscabin gehuurd in augustus 2008. Het is een working farm (kleine schaal) met paarden, koeien, schapen en kippen. Onze cabin was gezellig ingericht met een houtkachel waarvoor we iedere dag aanmaak hout zochten in het bos (blokken hout worden aangeleverd - gratis- ). Op 5 meter afstand begint het Karri bos, schitterend! Iedere morgen hebben wij de breakfastbasket besteld, je ontbijt aan de deur gebracht, was prima verzorgt! Als we ooit nog eens naar Pemberton gaan verblijkven we zeker weer hier..want het uitzicht..dat is echt "to die for!".

Wij hebben geen kinderen, maar er zijn huisjes voor families en er is iedere morgen een Hayride waarmee de kids de dieren gaan voederen.

Het stikt van de vogels! We hebben de Golden Whistler gezien, de 28-bird, Rosella's, Wrens, en een ijsvogel.

Pemberton zelf is een leuk houthakkersplaatsje vol nostalgie. Er is genoeg te doen in de buurt (tramride, rivercruise).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Pump Hill Farm Cottages in Pemberton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Pump Hill Farm Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Pump Hill Farm Cottages scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.