Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag22°3°
Chalet Hawke Brook Chalets

We hebben een aantal aanbieders voor Hawke Brook Chalets voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Hawke Brook Chalets in het Nederlands

2008

Geweldige locatie dit chalet

Mark
18-6-2008

Geweldige locatie dit chalet. Diep in de bossen bij Pemberton, vlakbij de Warren River. Chalet van veel gemakken voorzien en een ruime veranda met uitzicht op een meertje. Barbecue ook aanwezig. De 4 labradors van de bazin lagen 's ochtends voor onze deur te wachten om met je te wandelen, erg leuk. Voor liefhebbers van veel rust en ruimte zeker aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2008

Chalet info

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Hawke Brook Chalets in Pemberton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Hawke Brook Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.