Reviews over Pemberton

A view to die for!

Ursula
    7-1-2010

Bij Pump Hill Farm Cottages in Pemberton hebben wij de 2 persoonscabin gehuurd in augustus 2008. Het is een working farm (kleine schaal) met paarden, koeien, schapen en kippen. Onze cabin was gezellig ingericht met een houtkachel waarvoor we iedere dag aanmaak hout zochten in het bos (blokken hout worden aangeleverd - gratis- ). Op 5 meter afstand begint het Karri bos, schitterend! Iedere morgen hebben wij de breakfastbasket besteld, je ontbijt aan de deur gebracht, was prima verzorgt! Als we ooit nog eens naar Pemberton gaan verblijkven we zeker weer hier..want het uitzicht..dat is echt "to die for!".

Wij hebben geen kinderen, maar er zijn huisjes voor families en er is iedere morgen een Hayride waarmee de kids de dieren gaan voederen.

Het stikt van de vogels! We hebben de Golden Whistler gezien, de 28-bird, Rosella's, Wrens, en een ijsvogel.

Pemberton zelf is een leuk houthakkersplaatsje vol nostalgie. Er is genoeg te doen in de buurt (tramride, rivercruise).

Hotel oké, eten verschrikkelijk

Lydie
    6-2-2009

Het eten is echt heel slecht. Veel te vet. De kamers zijn mooi ingericht en de ligging aan het meer is prachtig. Het ligt wel wat ver van Pemberton af dus ergens anders eten is eigenlijk ook niet mogelijk.

Geweldige locatie dit chalet

Mark
    18-6-2008

Geweldige locatie dit chalet. Diep in de bossen bij Pemberton, vlakbij de Warren River. Chalet van veel gemakken voorzien en een ruime veranda met uitzicht op een meertje. Barbecue ook aanwezig. De 4 labradors van de bazin lagen 's ochtends voor onze deur te wachten om met je te wandelen, erg leuk. Voor liefhebbers van veel rust en ruimte zeker aan te raden.

Hotel met een mooie ligging en veel te doen

Pelpinda
    21-2-2007

Hotel met een mooie ligging en veel te doen. Een soort Center Parcs geheel. Er zijn verschillende kamers, wij hadden een kamer aan het water. Op zich een prima kamer, maar geen overdreven luxe en... schoon! Voor kinderen is hier enorm veel te doen. Paardrijden, leuke wandelroutes, kanovaren, zwemmen in het meer, boogschieten etc. Er werd veel georganiseerd.

Zeer mooie locatie aan het meer

Petra
    20-11-2006

Zeer mooie locatie aan het meer. Omringd door de prachtige hoge karri bomen. Papegaaien overal en mooie wildflowers in de lente.

Kamers zijn wel wat gehorig. Daaraan merk je dat het allemaal wat oud is en het kraakt allemaal een beetje. Maar wat een uitzicht!

Het restaurant bij het hotel is een aanrader.

Mooie wandeling naar Beedelup falls; zeker doen!

Pemberton scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews