Camping Gateway Caravan Park

Camping Gateway Caravan Park

We hebben een aantal aanbieders voor Gateway Caravan Park voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Gateway Caravan Park in het Nederlands

Niet veel te beleven

Grietje
8-8-2010

Wel goede verzorgde cabins, maar geen zwembad. In het dorpje was wel een openbare zwembad. 's Avonds niet veel te beleven, wij hebben even naar de driepsprong gelopen en bij de benzine pomp. Daar hebben we dan een hamburger the lot genuttigd. Het is okay voor 1 nachtje.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2001

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gateway Caravan Park in Norseman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gateway Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.