Hotel Seasons Newman

We hebben een aantal aanbieders voor Seasons Newman voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seasons Newman in het Nederlands

2008

Prima hotel ver van de grote wereld. Na 600 km door niets rijden kom je ineens in een soort oase met huizen, winkels en hotels.

Kamers zijn een beetje donker en hebben geen balkon/terras. *** niveau qua inrichting en netheid.

Denk om al het rode mijnstof uit de omgeving.

Zwembadje is heerlijk na een lange dag. Je kunt er een drankje uit de bar gebruiken.

Restaurant is onverwacht goed voor in de middle-of-nowhere. Vooral op het terras. Zelfs een zware onweersbui deerde ons niet.

Gereisd met partner in november 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seasons Newman in Newman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seasons Newman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.