Reviews over Mukinbudin

Mooie camping met prima accommodaties

Wim,
    1-12-2011

Er zijn slechts drie "self contained units" (best reserveren). Alle andere zijn aangewezen op het sanitair van de camping. Inkom via de ruime keuken. Koelkast met afgesloten diepvriesvakje, waterkoker, toaster, microgolfoven en elketrisch kookvuur. Pompbak, potten, pannen, borden, bestek, enz. Mini-TV. Tafel met 2 stoelen en canapé, die tot bed kan omgevormd worden. Slaapkamer met vrij klein “groot” bed, nachtkastje en lampje. Badkamer met WC, lavabo en douche. Terras met tafel en twee stoelen. Allemaal erg netjes. Mukinbudin wordt trouwens omschreven als “The Tidiest Town of Western Australia”.

Overnachting 85,00 AUD. Internet tegen betaling.

Gereisd met partner in september 2011