Hotel Nanutarra Roadhouse

1 review over Hotel Nanutarra Roadhouse in het Nederlands

Een typisch roadhouse

Wim Vanthienen
1-12-2011

De kamers zijn klein, maar buiten verwachting proper. De inboedel is vlug beschreven : 2 bedjes, een koelkastje met vriesvakje (tafelmodel), dat ook dienst moet doen als PC-tafel, en een ouderwetse airco. Geen TV, geen raam, geen kapstok en geen spiegel. Alle sanitair is ondergebracht in een andere, afgesloten container (WC’s - lavabo’s - douches). We krijgen in totaal dan ook 3 sleutels, waarvoor we 15,00 AUD borg moeten storten. Overnachting 100,00 AUD. Geen internet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nanutarra Roadhouse in Mount Elizabeth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nanutarra Roadhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.