We hebben een aantal aanbieders voor Monkey Mia voor je op een rij gezet:

Reviews over Monkey Mia

Fantastische ervaring.

Gerda
    15-11-2013

Men zegt dat je geluk moet hebben, maar wij hebben 10 tallen dolfijnen gezien. Wat wel tegenviel was de catamaran trip 3 uur op zee zoeken naar zeekoeien, voor 90 dollar had er was een glaasje water niet te veel gevraagd!

Gereisd Met vrienden in september 2013

welkom in het paradijs!

Bart
    24-7-2010

Monkey mia stelt inderdaad niet veel voor, maar als je verwacht dat er van alles te doen is, ga je er met verkeerde verwachtingen heen! Het draait hier om de dolfijnen en dat is er super! Ze komen zo dicht aan het strand, als je geluk hebt mag je ook een dolfijn een visje geven, niet heel bijzonder, maar wel dat die dolfijnen een halve meter bij je vandaan zwemmen, echt prachtig!!

Gereisd Alleenreizend in januari 2010

Dolfijnen resort, verwacht er niets méér van

peter
    6-6-2008

Dolfijnen resort, verwacht er niets méér van. De weg houdt hier op en je moet betalen om binnen te komen. Ticket is 2 dagen geldig. Dolfijnen komen 3x daags (8, 9 en 10uur) voor eten aan het strand, je kunt ze bijna aanraken. Vrijwilligers houden toezicht en vertellen alles wat je wilt weten. Verder is in MM niet veel meer te beleven, een catamaran ligt klaar om je op zee te brengen (2x per dag, tegen betaling), prachtig strand, helder water met veel vissen en zeesterren erin. Je kunt een waterfiets of een bootje huren. Er is 1 restaurant, goede menukaart, beetje Brits (chips ed); een camper- en appartementenresort; een tentoonstelling over het ontstaan van dit gebied is leerzaam, een shop met aanverwante artikelen. Voor kinderen telt alleen maar het dolfijnen voeren, de pelikanen die vechten bij de grassproeier en het strand en water. Meer is er niet te beleven. De toegangsweg van Denham naar MonekyMia is uiterst saai (30km lang), niets te beleven.

Gereisd Familie in mei 2008

Vrij klein resort voor zoveel mensen die er komen wij om

anita
    2-12-2007

Vrij klein resort voor zoveel mensen die er komen wij kwamen om 16.00 uur aan en hadden de laatste powered site (november).Er zijn meer huisjes dan campingplaatsen dus je kan beter in denham op de camping gaan staan mooier en rustiger. Je moet dan alleen vroeg op om hier naar toe te rijden voor de dolfijnen wat erg leuk is om te zien ze komen echt voor je langs zwemmen. het eten is goed op het resort.

Gereisd Anders in Sun Dec 02 2007 10:32:50 GMT+0000 (UTC)

je moet ook niet naar Monkey Mia gaan om iets anders te Er

Martin Dieleman
    23-7-2007

je moet ook niet naar Monkey Mia gaan om iets anders te beleven dan dolfijnen, daar draait het hele resort om. Er zijn prachtige stranden, het resort is tropisch, en de pelikanen die onder de tuinsproeiers water drinken zijn hilarisch! Jammer van de Amerikanen met hun dikke fototoestellen die ondanks het verzoek tot niet verder dan je knieen het water in te gaan, toch als kleine kinderen naar voren dringen om de eerste foto van een dolfijn te maken. Wij stonden rustig aan de zijkant en uiteindelijk kwamen er 2 dolfijnen op 50cm. afstand van ons voorbij zwemmen, en zelfs poseren voor de foto! Geweldig!

Gereisd Met partner in juli 2003
Monkey Mia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews