Hotel Monkey Mia Dolphin Resort

Hotel Monkey Mia Dolphin Resortsterstersterster

7.8Goed

Australië, West Australië, Monkey Mia

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Monkey Mia Dolphin Resort voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

15 reviews over Hotel Monkey Mia Dolphin Resort

• 9Gerda15-11-2013

Droomlocatie Monkey Mia

Tijdens onze rondreis hier 2 dagen doorgebracht. Geweldig, hoewel wij hier in Harderwijk diverse dolfijnen hebben, zijn de dolfijnen in het wild niet te vergelijken!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 7R.01-02-2012

Kamers oke, maar de omgeving prachtig!

Ik ben hier in 2009 geweest, met een groepsreis. We verbleven dan ook in de hostel kamers. De kamers zijn klein, en stapelbedden niet bepaald comfortabel. Maar daarvoor moet je ook niet naar deze geweldige plek komen. De omgeving is bijzonder.. Rond een uur of 5 nam ik een duik in de oceaan, en ineens zwommen er dolfijnen naast me. Geweldige ervaring.

De 'Dudong' trip was wel een tegenvaller. Hadden er nauwelijks 1 gespot helaas.

Alleen gereisd in maart 2009

• 7Christina12-09-2011

Mooi gelegen hotel

Puur een hotel voor op doorreis. Prachtig gelegen, aan het strand, waar je 's morgens de dolfijnen kunt zien en voeren. Kamers zijn gerangschikt rond een mooi onderhouden binnentuin. Ruime kamers, schoon, met keukenblok, waar je weliswaar niet kunt koken, maar wel met gratis koffie- en theefaciliteiten. Er is ook op een aantal plaatsen een guest laundry, alleen jammer dat de drogers het niet deden toen ik er was.

Alleen gereisd in augustus 2011

• 9c_branje06-02-2011

geweldige ligging

Nette, ruime kamer met keukengedeelte, vormt samen met nog zo'n kamer een huizenblokje. Buitenzitje/terras onder overhangend dak. Het strand is zo'n 50 meter verderop. Je komt hier puur voor de dolfijnen, die tot in kniediep water komen. De afhaalgelegenheid was (tijdelijk?) dicht. Daar kwamen we achter toen we een pizza wilden halen. Waarom het richtingbord erheen niet afgeplakt of een mededeling op de kamer. Gelukkig was de supermarkt nog open, want het restaurant was volgeboekt.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Angie14-01-2011

schitterende ligging

het resort ligt geweldig aan de oceaan. Wij verbleven in een hostel kamer, dat zou ik niet weer doen, het waren wel erg veel bedden in een kleine ruimte. Verder ziet het resort er prachtig uit. Het eten in de bar is erg goed. Het voeren van de dolfijnen is wat opgeblazen, al is het prachtig om deze dieren van zo dichtbij zo goed te kunnen zien.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 7m30-12-2010

mooie plek

Het is een mooi resort om te verblijven echter is het veel goedkoper te overnachten in het dichtbij gelegen Denham. Wij verbleven daar op een caravanpark. Niet duur en een prachtplek. Voor een bezoek aan het dolphin resort heb je een dagkaart nodig omdat het een nationaal park betreft. Dit kun je bij de touristic information in Denham regelen. De rit ernaartoe duurt klein half uurtje. De dolfijnen wordt 's ochtends meerdere keren gevoerd. Helaas komt niet iedereen aan de beurt om dit te doen. Onze kinderen hadden geluk en werden uitgekozen. Dochter zelfs twee keer. Echt geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Glody16-06-2009

Heerlijke plek

Heb hier zelf op de camping gezeten, maar het resort was gezellig. Het voederen van de Dolfijnen van vroeg in de ochtend. Gelukkig deden ze dit meerdere keren in de ochtend en bij de 2e keer was het niet meer zo druk.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8Irene27-02-2008

Hele leuke accomodatie, pal aan zee. De dolphin cabins zijn niet de duurste en hebben zeezicht. Als je de benedenverdieping boekt heb je behalve een terrasje ook nog een grasmat voor de deur. Natuurlijk wel meer toeristisch dan je gewend bent in W.A. maar de dolfijnen met baby maken dat meer dan goed. In het restaurant was het personeel vriendelijk en het eten goed. Als het niet zo ver weg was kwamen wij zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8Joyce07-08-2007

Prima verblijf gehad! Villa aan het strand. Ik had voor een voordeligere villa betaald maar kreeg de beachvilla omdat deze toch vrij was. Een geweldige omgeving. Het dolfijnenvoeren begint om 08.00 uur. Het is dan druk maar als je de rest van de ochtend lekker op dat stuk strand blijft, zie je de dolfijnen nog een aantal keren terugkomen en dan is er bijna niemand. Mooi strand, prachtige oceaan, goed restaurant (ook afhaalmaaltijden mogelijk), vriendelijke mensen. Fantastische zonsondergang/opkomst, iedere keer weer!

Alleen gereisd in augustus 2007

• 7Pelpinda21-02-2007

Direct aan zee gelegen cabines geplaatst op zand. We arriveerden tegen het einde van de middag en verbleven er 1 nacht. Gelijk maar gezwommen en ook toen waren er een paar dolfijnen. Als je bij de steiger staat en je kijkt goed, kun je ook nog zeeschildpadden zien. Lekker gegeten in het restaurant 's avonds. Er is verder niets in de buurt. 's Ochtends wilden we naar de dolfijnen gaan kijken, maar dat was zo druk en het begon te regenen dat we maar zijn weg gegaan. Iets te touristisch.

Gereisd met partner in januari 2004

1 tip over Hotel Monkey Mia Dolphin Resort

• Gerda, 15-11-2013

Een belangrijke tip, je kunt niet pinnen of geld wisselen in het Resort. Dus eerst pinnen in Derham!!!!! Boodschappen kun je wel doen met je creditkaart, extra kosten!!

0 vragen over Hotel Monkey Mia Dolphin Resort

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats