7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Monkey Mia Dolphin Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Monkey Mia Dolphin Resort in het Nederlands

Droomlocatie Monkey Mia

Gerda
15-11-2013

Tijdens onze rondreis hier 2 dagen doorgebracht.

Geweldig, hoewel wij hier in Harderwijk diverse dolfijnen hebben,

zijn de dolfijnen in het wild niet te vergelijken!

Gereisd met vrienden in september 2013

Ik ben hier in 2009 geweest, met een groepsreis. We verbleven dan ook in de hostel kamers. De kamers zijn klein, en stapelbedden niet bepaald comfortabel. Maar daarvoor moet je ook niet naar deze geweldige plek komen. De omgeving is bijzonder.. Rond een uur of 5 nam ik een duik in de oceaan, en ineens zwommen er dolfijnen naast me. Geweldige ervaring.

De 'Dudong' trip was wel een tegenvaller. Hadden er nauwelijks 1 gespot helaas.

Gereisd alleenreizend in maart 2009

Mooi gelegen hotel

Christina
12-9-2011

Puur een hotel voor op doorreis. Prachtig gelegen, aan het strand, waar je

's morgens de dolfijnen kunt zien en voeren. Kamers zijn gerangschikt rond een mooi onderhouden binnentuin. Ruime kamers, schoon, met keukenblok, waar je weliswaar niet kunt koken, maar wel met gratis koffie- en theefaciliteiten. Er is ook op een aantal plaatsen een guest laundry, alleen jammer dat de drogers het niet deden toen ik er was.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

geweldige ligging

c_branje
6-2-2011

Nette, ruime kamer met keukengedeelte, vormt samen met nog zo'n kamer een huizenblokje. Buitenzitje/terras onder overhangend dak. Het strand is zo'n 50 meter verderop. Je komt hier puur voor de dolfijnen, die tot in kniediep water komen.

De afhaalgelegenheid was (tijdelijk?) dicht. Daar kwamen we achter toen we een pizza wilden halen. Waarom het richtingbord erheen niet afgeplakt of een mededeling op de kamer. Gelukkig was de supermarkt nog open, want het restaurant was volgeboekt.

Gereisd met vrienden in september 2008

schitterende ligging

Angie
14-1-2011

het resort ligt geweldig aan de oceaan. Wij verbleven in een hostel kamer, dat zou ik niet weer doen, het waren wel erg veel bedden in een kleine ruimte. Verder ziet het resort er prachtig uit. Het eten in de bar is erg goed. Het voeren van de dolfijnen is wat opgeblazen, al is het prachtig om deze dieren van zo dichtbij zo goed te kunnen zien.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

mooie plek

m
30-12-2010

Het is een mooi resort om te verblijven echter is het veel goedkoper te overnachten in het dichtbij gelegen Denham. Wij verbleven daar op een caravanpark. Niet duur en een prachtplek. Voor een bezoek aan het dolphin resort heb je een dagkaart nodig omdat het een nationaal park betreft. Dit kun je bij de touristic information in Denham regelen. De rit ernaartoe duurt klein half uurtje. De dolfijnen wordt 's ochtends meerdere keren gevoerd. Helaas komt niet iedereen aan de beurt om dit te doen. Onze kinderen hadden geluk en werden uitgekozen. Dochter zelfs twee keer. Echt geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijke plek

Glody
16-6-2009

Heb hier zelf op de camping gezeten, maar het resort was gezellig. Het voederen van de Dolfijnen van vroeg in de ochtend. Gelukkig deden ze dit meerdere keren in de ochtend en bij de 2e keer was het niet meer zo druk.

Gereisd met vrienden in juni 2008
2008

Hele leuke accomodatie, pal aan zee

Irene
27-2-2008

Hele leuke accomodatie, pal aan zee.

De dolphin cabins zijn niet de duurste en hebben zeezicht. Als je de benedenverdieping boekt heb je behalve een terrasje ook nog een grasmat voor de deur.

Natuurlijk wel meer toeristisch dan je gewend bent in W.A. maar de dolfijnen met baby maken dat meer dan goed.

In het restaurant was het personeel vriendelijk en het eten goed.

Als het niet zo ver weg was kwamen wij zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in december 2007
2007

Prima verblijf gehad!

Villa aan het strand. Ik had voor een voordeligere villa betaald maar kreeg de beachvilla omdat deze toch vrij was.

Een geweldige omgeving. Het dolfijnenvoeren begint om 08.00 uur. Het is dan druk maar als je de rest van de ochtend lekker op dat stuk strand blijft, zie je de dolfijnen nog een aantal keren terugkomen en dan is er bijna niemand.

Mooi strand, prachtige oceaan, goed restaurant (ook afhaalmaaltijden mogelijk), vriendelijke mensen.

Fantastische zonsondergang/opkomst, iedere keer weer!

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Direct aan zee gelegen cabines geplaatst op zand. We arriveerden tegen het einde van de middag en verbleven er 1 nacht. Gelijk maar gezwommen en ook toen waren er een paar dolfijnen. Als je bij de steiger staat en je kijkt goed, kun je ook nog zeeschildpadden zien. Lekker gegeten in het restaurant 's avonds. Er is verder niets in de buurt. 's Ochtends wilden we naar de dolfijnen gaan kijken, maar dat was zo druk en het begon te regenen dat we maar zijn weg gegaan. Iets te touristisch.

Gereisd met partner in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monkey Mia Dolphin Resort in Monkey Mia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monkey Mia Dolphin Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.