Géén boekingskosten
/Australië/West Australië/Monkey Mia/Hotels Monkey Mia/Hotel Monkey Mia Dolphin Resort

Monkey Mia Dolphin Resort

AustraliëWest AustraliëMonkey Mia

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Monkey Mia Dolphin Resort voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 13 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Monkey Mia Dolphin Resort

• 9Gerda15-11-2013

Droomlocatie Monkey Mia

Tijdens onze rondreis hier 2 dagen doorgebracht. Geweldig, hoewel wij hier in Harderwijk diverse dolfijnen hebben, zijn de dolfijnen in het wild niet te vergelijken!

• 7R.01-02-2012

Kamers oke, maar de omgeving prachtig!

Ik ben hier in 2009 geweest, met een groepsreis. We verbleven dan ook in de hostel kamers. De kamers zijn klein, en stapelbedden niet bepaald comfortabel. Maar daarvoor moet je ook niet naar deze geweldige plek komen. De omgeving is bijzonder.. Rond een uur of 5 nam ik een duik in de oceaan, en ineens zwommen er dolfijnen naast me. Geweldige ervaring.

De 'Dudong' trip was wel een tegenvaller. Hadden er nauwelijks 1 gespot helaas.

• 7Christina12-09-2011

Mooi gelegen hotel

Puur een hotel voor op doorreis. Prachtig gelegen, aan het strand, waar je 's morgens de dolfijnen kunt zien en voeren. Kamers zijn gerangschikt rond een mooi onderhouden binnentuin. Ruime kamers, schoon, met keukenblok, waar je weliswaar niet kunt koken, maar wel met gratis koffie- en theefaciliteiten. Er is ook op een aantal plaatsen een guest laundry, alleen jammer dat de drogers het niet deden toen ik er was.

• 9c_branje06-02-2011

geweldige ligging

Nette, ruime kamer met keukengedeelte, vormt samen met nog zo'n kamer een huizenblokje. Buitenzitje/terras onder overhangend dak. Het strand is zo'n 50 meter verderop. Je komt hier puur voor de dolfijnen, die tot in kniediep water komen. De afhaalgelegenheid was (tijdelijk?) dicht. Daar kwamen we achter toen we een pizza wilden halen. Waarom het richtingbord erheen niet afgeplakt of een mededeling op de kamer. Gelukkig was de supermarkt nog open, want het restaurant was volgeboekt.

• 8Angie14-01-2011

schitterende ligging

het resort ligt geweldig aan de oceaan. Wij verbleven in een hostel kamer, dat zou ik niet weer doen, het waren wel erg veel bedden in een kleine ruimte. Verder ziet het resort er prachtig uit. Het eten in de bar is erg goed. Het voeren van de dolfijnen is wat opgeblazen, al is het prachtig om deze dieren van zo dichtbij zo goed te kunnen zien.

• 7m30-12-2010

mooie plek

Het is een mooi resort om te verblijven echter is het veel goedkoper te overnachten in het dichtbij gelegen Denham. Wij verbleven daar op een caravanpark. Niet duur en een prachtplek. Voor een bezoek aan het dolphin resort heb je een dagkaart nodig omdat het een nationaal park betreft. Dit kun je bij de touristic information in Denham regelen. De rit ernaartoe duurt klein half uurtje. De dolfijnen wordt 's ochtends meerdere keren gevoerd. Helaas komt niet iedereen aan de beurt om dit te doen. Onze kinderen hadden geluk en werden uitgekozen. Dochter zelfs twee keer. Echt geweldig!

• 8Glody16-06-2009

Heerlijke plek

Heb hier zelf op de camping gezeten, maar het resort was gezellig. Het voederen van de Dolfijnen van vroeg in de ochtend. Gelukkig deden ze dit meerdere keren in de ochtend en bij de 2e keer was het niet meer zo druk.

• 8Anette Søndergaard27-08-2008

Skønt sted

Det er et dejligt sted, overraskende lille. Med packpackers og camping samt værelser og lejligheder. Smukt strandområde med mulighed for leje af cykelbåde, kanoer m.m. Lækker pool og spaa. Skøn restaurant med god mad. Mulighed for flere aktiviteter, men også bare total dase ferie. Hver morgen fodres delfiner, du må ikke røre dem, men er du heldig svømmer de helt tæt på dine fødder. Jeg vil gerne derned igen!!!

• 8Irene27-02-2008

Hele leuke accomodatie, pal aan zee. De dolphin cabins zijn niet de duurste en hebben zeezicht. Als je de benedenverdieping boekt heb je behalve een terrasje ook nog een grasmat voor de deur. Natuurlijk wel meer toeristisch dan je gewend bent in W.A. maar de dolfijnen met baby maken dat meer dan goed. In het restaurant was het personeel vriendelijk en het eten goed. Als het niet zo ver weg was kwamen wij zeker nog eens terug.

• 8Joyce07-08-2007

Prima verblijf gehad! Villa aan het strand. Ik had voor een voordeligere villa betaald maar kreeg de beachvilla omdat deze toch vrij was. Een geweldige omgeving. Het dolfijnenvoeren begint om 08.00 uur. Het is dan druk maar als je de rest van de ochtend lekker op dat stuk strand blijft, zie je de dolfijnen nog een aantal keren terugkomen en dan is er bijna niemand. Mooi strand, prachtige oceaan, goed restaurant (ook afhaalmaaltijden mogelijk), vriendelijke mensen. Fantastische zonsondergang/opkomst, iedere keer weer!

Hotel Monkey Mia Dolphin Resort info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    MONKEY MIA, SHARK BAY, 6537