Vakantiepark
Weer vandaag22°

Matig

• Onderkomen4,0
  • Activiteiten1,0

We hebben een aantal aanbieders voor Midland Caravan Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Midland Caravan Park in het Nederlands

Niet ver van luchthaven in Perth

grietje
22-4-2010
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Wij vonden dit vakantie park in een informatie gids. Het zag er wel goed uit. We hebben gebooked. Bij aankomst zag het er in eerste instantie toch minder goed uit. Voor op het terrein wonen veel permanente bewoners en die hadden het niet allemaal even netjes rondom hun onderkomen. Maar achter op het terrein stonden de cabins die verhuurd worden voor overnachtingen en daar was niets mis mee. Het was lekker rustig achter op het terrein. Pluspunt was ook nog dat de vlieghaven van Perth redelijk dichtbij is.

Gereisd met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Midland Caravan Park in Middle Swan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Midland Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.