Hotel Royal Mail

7Goed

Score uit 1 review

Australië, West Australië, Meekatharra

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Royal Mail?

7Goed

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Royal Mail

• 7Wim14-11-2011

Typische motelkamer in de outback

Het hotel / motel is gelegen in de hoofdstraat van Meekatharra. Kamer met groot en klein bed. Klein tafeltje en twee plastieken stoelen.Grote koelkast. TV, airco en ventilator. Badkamer met douche, mini-lavabo en toilet in aparte ruimte. Internet niet beschikbaar, spinnenwebben daarentegen wel. Verlichting erg pover. Overnachting 115,00 AUD.

Gereisd met partner in augustus 2011

1 tip over Hotel Royal Mail

• Wim, 14-11-2011

Het eten in het restaurant (bestellen aan de toog in de bar) valt redelijk goed mee. Voor 18,50 AUD heb je bijvoorbeeld een "steak sandwich", Turks brood (!), gevuld met een grote lap biefstuk, spek, spiegelei en sla. Daarbij ook nog een hoop frieten.

0 vragen over Hotel Royal Mail

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Royal Mail