Meekatharra

We hebben een aantal aanbieders voor Meekatharra voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Meekatharra voor je op een rij gezet:

Reviews over Meekatharra

Camping met accommodaties en schitterend uitzicht

Wim,
    1-12-2011

Mooi gelegen camping met prachtig uitzicht op Mount Augustus (monoliet, ruim tweemaal groter dan Ayers Rock!). De term "resort" is wel misleidend. Het leidingwater is er niet drinkbaar en voor eten dient zelf gezorgd (voorraad meebrengen). Wij kozen voor een "family unit" (best vooraf reserveren). Volledige container met 4 kamers. Slaapkamer met 2 bedjes en airco. Slaapkamer met groot bed, ladenkast, spiegel en airco. Living met airco, tafel, 4 stoelen, grote ijskast met afzonderlijke diepvriezer, kookhoek met gasvuur + oven, microgolfoven, waterkoker, toaster, pompbak, potten en pannen, borden, glazen, bestek, enz. Badkamer met WC, lavabo en douche. Op het terras staat er nog een tafel met 3 stoelen. Geen internet. Overnachting 150,00 AUD. Vooraf werd gemeld dat enkel cash kan worden betaald, ter plaatse bleek ook een credit card mogelijk. Er is ook benzine en diesel te verkrijgen (wel erg duur).

Gereisd met partner in september 2011

Typische motelkamer in de outback

Wim,
    14-11-2011

Het hotel / motel is gelegen in de hoofdstraat van Meekatharra. Kamer met groot en klein bed. Klein tafeltje en twee plastieken stoelen.Grote koelkast. TV, airco en ventilator. Badkamer met douche, mini-lavabo en toilet in aparte ruimte. Internet niet beschikbaar, spinnenwebben daarentegen wel. Verlichting erg pover. Overnachting 115,00 AUD.

Gereisd met partner in augustus 2011