Hotel Margarets Forest

Kleine hotelsWeer vandaag27°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Margarets Forest voor je op een rij gezet:

Kenmerken

1 review over Hotel Margarets Forest in het Nederlands

Best place ever ...

Annemarie,
10-4-2017

Een geweldige gastvrouw ... die dag en nacht klaar staat voor haar gasten .

Geweldige ligging ... stadje op loopafstand met leuke winkeltjes en goede restaurantjes .

Margaret forrest loop je zo in vanuit de accommodatie . Strand 10 min met de auto . Mooie wandelroutes waar je de Kangaroos kan spotten .

Gereisd met partner in november 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Margarets Forest in Margaret River, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Margarets Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.