Margaret River

Reviews over Margaret River

Best place ever ...

Annemarie,
    10-4-2017

Een geweldige gastvrouw ... die dag en nacht klaar staat voor haar gasten .

Geweldige ligging ... stadje op loopafstand met leuke winkeltjes en goede restaurantjes .

Margaret forrest loop je zo in vanuit de accommodatie . Strand 10 min met de auto . Mooie wandelroutes waar je de Kangaroos kan spotten .

Gereisd met partner in november 2014

Mooi landhuis

Yvonne,
    1-2-2013

Het is alweer een aantal jaren geleden, maar dit hotel verdiend een recensie.

Wij kwamen laat in de avond aan terwijl de receptie al dicht was en er lag een envelop met instructies voor ons klaar zoals afgesproken.

Wij hadden een prachtige kamer.

Het ontbijt was verrukkelijk.

Wij waren hier 2 nachten, maar dat hadden er best meer mogen zijn.

Gereisd met partner in oktober 2005

Mooi, schoon, betaalbaar en goed gelegen

Jorien,
    3-1-2010

Dit vakantiepark in Margaret River ligt dicht bij het plaatsje (5-10min lopen). Het is een goed onderhouden en mooi aangelegd park. Zowel vakantiehuisjes (2 of 4/5persoons) als kampeerplaatsen (stroom of zonder). De kampeerplaatsen zijn mooi egaal gemaakt en er ligt een soort zeildoek op de grond waar je je tent op kan zetten. De huisjes zijn zeer compleet ingericht met douche en toilet en alle keukengerei wat je je maar kan bedenken. Erg ruime huisjes ook.

Enige minpuntje is de receptie, je wordt niet altijd heel vriendelijk behandeld. Ze willen alles volgens de 'regeltjes' doen, zonder uitzonderingen. Er is wel altijd plek, dus vooraf reserveren is niet echt nodig....

Gereisd met partner in januari 2009
Margaret River scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews