Hotel Kimberley Grande

We hebben een aantal aanbieders voor Kimberley Grande voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kimberley Grande in het Nederlands

Prachtig hotel

Christina
14-9-2011

Prachtig hotel, mooie, grote kamers met prima bedden. Gratis koffie- en theefaciliteiten. Aan achterkant schuifdeuren waar je heerlijk buiten kunt zitten op een terrasje. Wel jammer dat de rotan stoelen deels stuk waren waardoor je op afgebroken scherpe stukken rotan zat. Heb maar de stoel uit de kamer genomen, ging prima. Mooie grote receptie, geen winkeltje, geen internet voor gasten, tenzij je je eigen laptop bij je hebt, er is nl. wel WIFI.

Restaurant ziet er mooi uit, diner was ook heel goed, evenals het ontbijt.

Groot zwembad met heerlijke ligstoelen.

Echt een aanrader!

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kimberley Grande in Kununurra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kimberley Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.