We hebben een aantal aanbieders voor Kununurra voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kununurra voor je op een rij gezet:

Reviews over Kununurra

Leuk dorpje met leuke campings de mensen zijn erg bij het

anita,
    1-12-2007

Leuk dorpje met leuke campings de mensen zijn erg vriendelijk bij het informatiecentrum geven ze je goede informatie over de gibbriverroad en er zit apart een informatiebalie over el questro. In dit dorpje moet je boodschappen doen voordat je de gibbriverroad opgaat of de 1 gaat volgen want verder is er weinig te krijgen.

Gereisd anders in december 2007

Tijdens onze rondreis hebben we in Kununurra op een mooie

Wiel,
    15-11-2007

Tijdens onze rondreis hebben we in Kununurra op een fantastisch mooie camping gelegen. Ivanhoe Village Caravan Resort is een echte vijfsterren camping. Vanuit Kununurra kun je mooie dagtochten maken naar Lake Argyle, waar je met een boottocht over kunt varen.

Gereisd met vrienden in september 2007

Kununurra is een verademing! Door de ligging naast Lake in

Jan-Joost de Weijer,
    6-7-2005

Kununurra is een verademing! Door de ligging naast Lake Argyle, dat in tegenstelling tot de meeste meren in het red centre wel water bevat, is het een oase. Veel groen, veel plantages met bananen en mango's. De camping heeft veel bloemen en ziet er lief uit. In het winkelcentrum kun je een kanon afschieten.

Gereisd anders in juli 2005
Kununurra scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews