Vakantie in Karratha

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Karratha

Reviews over Karratha

• 8Martine02-08-2011

Great place to be!

Just back from living in Karratha for work for 2 yrs & loved every bit of it. Very nice village to live. The people are friendly and it's easy to settle in. Lots of young families, so enough to do for the younger ones. Lots less to do though when your kids growing into their teens. Just 3 or 4 restaurants to go at night BUT beautiful surroundings!! Really great places&spot to visit. Many spots not without 4WD indeed. Weather is always sunny. 27°C in winter, 43°C in summer ( + or - a few °C of course). As for people travelling by, have a good look around outside Karratha, because in Karratha nothing much to be surprised by (except that the red dust is trully everywhere ;-) ).

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving

Zakelijk gereisd in januari 2009

• 7Marianne29-09-2006

Wij zijn voor 1,5 jaar gestationeerd in Karratha en hebben het prima naar de zin. Het is een "dorp vol expats" maar alles is aanwezig (theater, zwembad, bioscoop, winkelcentrum met o.a. 2 grote supermarkets, ziekenhuis, bibliotheek, visitors center, noem maar op). De omgeving is veel afwisselender dan ik ooit had gedacht! Om die tochten te kunnen maken, heb je wel een 4WD nodig, want verder is er maar 1 geasfalteerde doorgaande route: de North West Coastal Highway. Mijn commentaar op jullie site: waar halen jullie dat foute weerbericht voor Karratha vandaan? Klopt voor geen meter!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur