Géén boekingskosten

Meer camping info

2 Reviews over Karijini Eco Retreat

• 6Christina13-09-2011

Gelegen in prachtige natuur

Dit "tentenkamp" is gelegen midden in de prachtige natuur. Inrichting is erg eenvoudig, maar de bedden zijn goed. Douche buiten aan de tent aangebouwd, waar je via een flap met rits in komt. Heel apart zo buiten te douchen met de avondzon op je gezicht! Verlichting via zonnepanelen, dus niet erg sterk. Staat wel een noodlooplamp in de tent die je mee kunt nemen als je in het donker je weg moet zoeken, maar deze geeft niet heel veel licht, zodat een zaklantaarn aan te bevelen is. Wel heb ik het de hele nacht ontzettend koud gehad, ondanks de extra dekens die ik gepakt heb en de lange broek met vest die ik aangetrokken heb. Bleek ook maar 2 (!) graden te zijn geweest die nacht! Avondeten is behoorlijk, maar niet echt bijzonder, ontbijt echt karig. Lokatie maakt gelukkig veel goed!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10c_branje05-02-2011

geweldige ervaring

Luxe tentenkamp. Tenten staan ca 30 meter van elkaar aan een lus van een dirtroad. Douche, wastafel en toilet in een aanbouwtje achter de tent met muurtje tot schouderhoogte. Via een rits tent in en idem naar aanbouwtje. Groot tweeprsoons bed. Water wordt via zonnepaneel verwarmd. Lampen ook via zonne-energie, geven erg weinig licht. 1 in buitenbadkamer, 1 in tent zelf. Daarom met de kippen op stok. Het koelde erg af, dus de dekens op het bed hadden we hard nodig. Hoorden de volgende dag dat het 's nachts 12 graden was. 's Nachts naar het toilet in de buitenbadkamer: genieten van de sterrenhemel. Restaurant was ook soort enorme tent met open zijkanten waaraan vliegengaas. Beslist zaklamp meenemen naar restaurant, anders vind je je tent nooit meer terug. Er zijn wat lampjes op zonne-energie langs de weg, maar die geven even veel licht als een gloeiende spijker en het was 10 minuten lopen naar de tent.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair