Karijini Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Karijini Nationaal Park voor je op een rij gezet:

Reviews over Karijini Nationaal Park

geweldige ervaring

c_branje,
    5-2-2011

Luxe tentenkamp. Tenten staan ca 30 meter van elkaar aan een lus van een dirtroad. Douche, wastafel en toilet in een aanbouwtje achter de tent met muurtje tot schouderhoogte. Via een rits tent in en idem naar aanbouwtje. Groot tweeprsoons bed. Water wordt via zonnepaneel verwarmd. Lampen ook via zonne-energie, geven erg weinig licht. 1 in buitenbadkamer, 1 in tent zelf. Daarom met de kippen op stok. Het koelde erg af, dus de dekens op het bed hadden we hard nodig. Hoorden de volgende dag dat het 's nachts 12 graden was.

's Nachts naar het toilet in de buitenbadkamer: genieten van de sterrenhemel.

Restaurant was ook soort enorme tent met open zijkanten waaraan vliegengaas.

Beslist zaklamp meenemen naar restaurant, anders vind je je tent nooit meer terug. Er zijn wat lampjes op zonne-energie langs de weg, maar die geven even veel licht als een gloeiende spijker en het was 10 minuten lopen naar de tent.

Gereisd met vrienden in september 2008
Karijini Nationaal Park scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews