We hebben een aantal aanbieders voor Kalbarri voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kalbarri voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalbarri

Schitterende natuur, stranden, top restaurants

Martin,
    7-12-2009

Kalbarri zelf is een klein plaatsje aan de Westkust, met leuke restaurants en een schitterende baai met zandstrand. Een paradijsje op zich!

Het Kalbarri National Park ligt om de hoek en is met dieprode 'gorges', watervallen en bijzondere natuur echt onmisbaar op je reis in west Australië. Als je vanuit Perth komt en naar het noorden rijdt, is het het eerste park dat je het meeste lijkt op het Australië dat je er van verwacht (althans, dat vonden wij). Met een gids in een klein groepje het park verkend, interessante uitleg gekregen, tips om in de bush te overlegen en tussen meters hoge rode rotsen gezwommen. Heel uniek!

Gereisd met partner in maart 2001

Aardig plaatsje met wat campings en hotels en een paar en

anita,
    2-12-2007

Aardig plaatsje met wat campings en hotels en een paar winkels en inderdaad een goede fish and chips.

Het pelikanenvoeren sóchtends is erg leuk de mevrouw die dit doet verteld er een leuk verhaal bij. Het kalbarri nat park is erg mooi om te zien maar je moet wel een 4wd hebben anders ben je heel lang onderweg om de mooie uitzichten te zien.

Gereisd anders in december 2007
Kalbarri scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews