Halls Creek

We hebben een aantal aanbieders voor Halls Creek voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Halls Creek voor je op een rij gezet:

Reviews over Halls Creek

goed onderkomen in the middle of nowhere

c_branje,
    4-2-2011

Hotel is in motelstijl, alle kamers naast elkaar op de begane grond van een aantal gebouwenblokken met apart hoofdgebouw. Grote kamer. Goed hotel voor als je op doorreis bent. In Halls Creek is niets te beleven.

Uitstekend diner, prima ontbijt.

Gereisd met vrienden in september 2008

Vooral van te voren boeken in Halls Creek

Grietje,
    8-8-2010

Het is in Halls Creek ontzettend moeilijk om accomodaties te vinden. Wij houden niet zo van vooraf boeken. We hebben het geweten. Het enige Caravan Park was booked out. Hotels in de nabijheid vroegen 120 - 150 dollars per nacht. We reden het dorpje bijna uit en daar was dit hotel. De eigenaar hier vroeg 88,00 per nacht, maar hij was niet helemaal vol. Hij wou best drie kamers verhuren, dus werd het 80,00 dollars. Wat donkere kamers, voor de rest niets mis mee. In de avond is hier alles vergrendeld en voorzien van ijzeren hekwerk. Gelukkig is er ook een restaurant bij het hotel. Het is hier 1 blanke op 7 aboriginals. En dan ervaar je wat het is een om een minderheid te zijn. De eigenaar had een stilzwijgende afspraak met de authentieke bewoners "als in de morgen de gasten weg zijn, mogen zij de restanten van de maaltijden ophalen"

Het hotel had een aaridg zwembadje en werd door een aantal van ons gebruikt om wat af te koelen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2001

Grote, ruime kamer met goede bedden, keukentje en prima en

Joyce,
    7-8-2007

Grote, ruime kamer met goede bedden, keukentje en prima badkamer.

Leuk restaurant en bar en een klein maar gezellig zwembad in een gezellige tuin.

Zeer vriendelijke en behulpzame dames aan de receptiebalie.

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Wij kwamen 's avonds in het donker aan bij dit hotel rond

Pelpinda,
    21-2-2007

Wij kwamen 's avonds in het donker aan bij dit hotel wegens vertraging onderweg. Overal hingen dronken aboriginals rond en die maakten een verschrikkelijk kabaal. Het hotel was ook niet echt goed te vinden, want je verwacht niet een hotel aan de buitenrand van de stad. De hoofdingang was ook al afgesloten en moeilijk te vinden dus. Verder top! Goede kamer (weer met typische Australische baksteen). Let wel het restaurant sluit hier om 20.30 uur. We konden nog net wat te eten bestellen, maar dat was toch heerlijk!!! De ene nacht dat we hier verbleven echt genoten. Goede ligging, ook tov Wolf Creek Meteorite Reserve! Aanrader!

Gereisd met partner in september 2005
Halls Creek scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews